//Disini Duniaku
Kisah akue....
Isnin, Januari 4 | 1:48 PTG | 0comments
AKU....


Nama yang ibu ayah bagi Nurul Farhana binti Kamarudin….aku cukup biasa dengan panggilan hana..

Aku di lahirkan di muka bumi ini pada 26 oktober 1990 bersamaan 7/4/1411 Hijriah ….



Aku di besarkan di Labis… aq mendapat pendidikan awal di tadika paya merah (1995),



kemudian aku bersekolah di Sekolah Rendah Kebangsaan Sri Labis (1996-2002),



aku menyambung pelajaran aku di SMK Munshi Ibrahim Labis (2003-2009)



keputusan dalam UPSR,PMR & SPM bolehlah cukup makan…



tamat SPM aku melangkah kealam pekerjaan..ada lah dlm 3 bulan lebih aku bekerja di kedai kasut huhu



kalau nak di ingat memang kelakar kot…



setelah keputusan SPM keluar, aku continue STPM di sekolah yg sama…



aku bercita2 untuk menjejakkan kaki di menara gading… insya ALLAH



panjang umur murah rezeki adalah peluang aku nt…

amin... ;D



| Newer Post