//Disini Duniaku
CIK ZQA TAG SAYER!!
Khamis, Jun 17 | 10:06 PG | 2comments
Assalamualaikum..
what??? saya di tag???? kui3...
sungguh tak percaya,,
anyway tanks la to Cik Zqa cause tag saye >_<
Jom Intai2 sat...

1) Adakah anda rasa anda hot ?

ermmmm... tak lah juga ~(*-^)~
  hari2 yang hot dah berlalu pun


2) Update wallpaper laptop yang anda guna skrg ?



-











~(*-^)~ don't say anythings


3) Cerita pasal gambar ini

cerita??? tak payah cerita pun semua orang dah tau..
CHE AHMAD HOI HOI HOI
kenapa??? aku punya suka la ..laptop aku hahaha
~(*-^)~


4) Kali terakhir makan pizza.

haha 2 tahun lepas agaknya ~(*-^)~


5) Lagu terakhir yang anda dengar?

Million Tears by Groove Covarage


Memang suke dengar lagu neyh berulang kali
~(*-^)~


6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

Bergayut dengan si dia setelah berapa jam putus hubungan heeeee
(tag neyh da di draft pada pukul 11.30pm/16jun2010..tp atas sebab tertentu tak leyh di post semalam hehehee)
~(*-^)~


7) Selain nama sendiri , anda dipanggil dengan nama apa ?

Hana , Ana , Farhana , Cik Hana , Sayuri


hehehe ;p
ikut suka aku lah....
~(*-^)~


8) Tag orang , siapa yang nak kena tag?

Cik Zqa


Chaq Chucky


Miss Ieza


Che Ahmad


9) Siapa orang number 1 pada anda ?

erm... maksudnya aper ek?? ~(*-^)~



10) Katakan sesuatu pada orang number 5.

tiada kata semanis senyuman ( sebab tak de insan number 5 pun)
~(*-^)~



11) Number 3 ada hubungan dengan siapa ?

Hubungan dengan aku la


Mana taknyer ~ sepupu ~



12) Bagaimana pula dengan number 2 ?

Chaq tuh aku maner tau dia ngan saper
haha ~(*-^)~



13) Kata - kata cinta pada orang number 4.

 Saya Minat Giler kat awak!!!
hahaha
( sengal ke ape aku neyh)


14) Berikan 5 fakta tentang orang yang anda tag.

Cik Zqa : berwawasan tinggi ~(*-^)~


Chaq Chucky : agak sengal cket ~(*-^)~


Miss Ieza : Ya Allah... Cun nya dia.. ~(*-^)~


Che Ahmad : Comei nyerr muka dia  ~(*-^)~

........ : aq tag pun baru baper orang nak komen ape lak yg ke-5 neyh hahaha ~(*-^)~



laaa... abis dah ker????
so.. kalau tak puas hati.. ampun la ek.. baru 1st time kena tag..
mana la aku tau aper2... hehehe ~(*-^)~

p/s: kalau ader rasa tak kena dengan tag neyh..tolong2 la yerk beritahu apa yang perlu...
saya budak baru belajar... ~(*-^)~


Older Post | Newer Post