//Disini Duniaku
Aku Nak terjun dari beranda ke Jalan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sabtu, Februari 5 | 8:47 PTG | 0comments
Bismillahirrahmannirrahim...
Assalamualaikum w.b.t..
Posted by ~ SaYuRi hanA

Selamat sudah sampau ke Kolej setelah seminggu bercuti sempena Tahun Baru Cina.. Yang paling penting,hari ini dalam sejarah aku tiba lebih awal dari geng aku yang lain..huaaa selalu aku yang lambat..Dah tiba awal2 ni,BOSANLAH pulak tak de kawan..makan sorang2...tido sorang2..huuuuu seram....



Mak nak balik tadi aku rasa xtenang jer..macam nak ikut mak balik johor semula...ouh ye..disebabkan banjir ,keretapi dihentikan perkhidmatannya untuk seketika..sebab tu mak aku hantar aku balik hehe..Ha??? Apa dyer??? Bas ader,naper xnaik??? Hehehe bukan aku tak mahu,tapi aku tak sanggup...sangat2 trauma bila banyak berlaku kemalangan bas tahun lepas..Mak aku pun tak bagi naik bas juga..sebab tuh la kehidupan aku hanya denganmu ...KERETAPI.. huhu... DAN..dengan ketidak ketenangan di hati aku,akhirnya keluarga aku selamat juga tibadi Johor jam 7 tadi..amin...

Sekarang ni aku tengah makan sorang2 sambil mencari idea nak post apa kat blog ni..dah lama aku tak pos entry baru rasanya..huhu.. [lama apa benda tah] ....
Semasa melakukan FB walking tadi,aku terjumpa blog adeq angkat aku Shuk ..tersangat rindu dengan adeq aku sorang tuh hehehe..tapi apakan daya... [ hanya aku yang mengetahuinya] 

Tenagah menjamu selera ni,aku tetiba teringat pada salah satu status aku di FB pada tahun lepas,dimana aku sangat tension membuat assigment lalu "mengepos" status yang berbunyi "rasa macam nak terjun jer dari beranda umah aku ke jalan" [lebih kurang lah] Mana yang tak tahu masa tuh  menyangka aku ni duduk di tingkat yang tinggi2 hik3 :0
Padahal aku stay kat tingkat GROUND jer..sian korang.. Membe aku pun tergelak aku post macam tuh sebab dyorang tahu kalau aku terjun pun apa sangatlah sakitnya ehhehe..
dan tetiba bagi semester dua ni ,aku mendapat rumah ditingkat empat..bila aku cakap aku tension jer adalah membe aku yang perli,terjunlah dari tingkat 4 tuh..heheh sangat terkena aku kali ini yerk...memang paling best lah status aku yang satu tuh..hehehe..dah2 aku nak sambung makan ni..KESEORANGAN LAGI....



mood:> sunyi sepi ;(


You Never walk alone ~(*_^)~

Label:


Older Post | Newer Post