//Disini Duniaku
I Am Dissapointed ....
Isnin, Februari 7 | 12:23 PTG | 0comments
Bismillahirrahmannirrahim...
Assalamualaikum w.b.t..
Posted by ~ SaYuRi hanA

Kecewa... kenapa dengan kecewa..? akukah yang kecewa??? siapakah yang kecewa sebenarnya???? Dunia..Dunia.. bila ada masalah nak salahkan dunia pulak,padahal diri sendiri yang melakukannya..



Aku sangat jahat!benarkah??? Yup memang aku jahat..aku jahat sangat bila dah mengecewakan seseorang... Wahai adeq,bukan kamu seorang yang dikecewakan..malah ramai telah kecewa dengan sikap ini... Kenapa aku tak boleh berhenti dari mengecewakan seseorang?? kenapa jahat sangat aku ni... ^^????????????????

uNtuk kali ke dua aku mendengar kata-kata itu muncul dari insan yang aku rindui...percayalah..bukan niat dihati untuk mengecewakanmu..bukan juga sebab yang seperti kamu katakan padaku... sejauh mana diri kita, sesukar mana kita berjumpa.. diri ini selalu mengingati kamu..

Mungkin sebab diri ini tidak mahu mendengar yang buruk2 mengenai perkara yang kita tak sependapat...mungkin diri ini tidak mahu sesuatu berlaku dalam kehidupanmu..mungkin diri ini...LEMAH....

Setiap insan ada kelemahannya.. diriini tidak mampu mengatasi kelemahan itukerana itu diri ini telah mengecewakanmu...tetapi diri ini jugayang selalu mengingatimu... percaya atau tidak..itu perkara yang tidak akan berubah...

tidak hanya kamu yang telah dikecewakan,malah diri initurut merasa kecewa....
KECEWA
.
.
.
.
.
KECEWA YANG TERAMAT DALAM DENGAN APA YANG BERLAKU.....


.::. Hargailah insan yang hadir dalam hidup korunk .::.
You Never walk alone ~(*_^)~

Label:


Older Post | Newer Post