//Disini Duniaku
DTKL ??????
Khamis, Mac 17 | 11:30 PTG | 0comments
Bismillahirrahmannirrahim...
Assalamualaikum w.b.t..
Posted by ~ SaYuRi hanA


DTKL???
apa tuh DTKL???
Dah Tak Kahwin Lagi ker????
hahaha ade pulok macam tuh...
abis tuh apa tuh DTKL???
Korang tahu x??? xtahu????
korang yang kat sana???? xtahu jugak???
ishh... abis sapa yang tahu?????
aku jugak ker???
aisyhhh xkanlah korang tak tahu langsung????
Takkan aku jer peminat Shahir kot??
hik3...
okey2 straight to the point ok...!
DTKL stand 4 DIA TIDAK KECIL LAGI...





Haaaa inilah dia novel online masa kini.....
uhuk2...
DTKL ni aku jumpa selepasaku mengikuti blog Hoi hoi Curlasst gitu [shahira] ... haa blog ni khas tok yang meminati Shahira dan Adira..
erkkk aku minat Adira ker????? wink2 (*_*)!
hehe aku xminat pun sangat sebenarnya..tapi disebabkan ada Shahir tuh yang aku follow gak...
1st tyme bace novel ni mmg aku da excited giler argh!!!
berbulan aku tunggu episod demi episod..akhir..tiba juak episod terakhir....
bagi aku ceritanya best..bagi aku lah..citarasa kita kan berlainan... jadi suka hati akulah nak kata best ke x kan ^^!


dan yang paling "memalukan" juga..aku sanggup print semua cerita tuh tok dijadikan buku!!!
ehhh! suka hatilah..dakwat prin aku bukan korang bayar hehhehe...
xsioklah baca kat lappy ni..sakit mata aku..dah lah berjam2 wat keje pandang lappy jer..
boleh rabun aku macam ni huk2....
anyway...
abis sudah novel on9..aku gila dgn novel [xkiralahterbitan mana pun] ini semua angkara mu my room8... hehehe..banyak gak novel yang beliau perkenalkan pada aku & terima kasih sanggup bersabar menunggu aku menghabiskan novel tersebut dalam tempoh yang lama...
ALMAKLUMLAH..SANGAT SIBUK DENGAN ASSIGMENT OK!!!


salam sakinah penuh syaza dari sayuri hana ^^!


You Never walk alone ~(*_^)~

Label:


Older Post | Newer Post