//Disini Duniaku
Hipokrit!!!
Rabu, April 6 | 11:02 PTG | 0comments
Bismillahirrahmannirrahim...
Assalamualaikum w.b.t..
Posted by ~ SaYuRi hanA



Seandainya mengalir di sini
Yang sejernih apa yang terkunci
Pastinya di dalam diari
Bagailah kasih
Hati ke hati bersemadi

Segala senyumanmu mengusikku
Oh mengapa
Tak terhidu
Kucupanmu berlagu merdu

Chorus
Luar biasa
Landah senja suria padamu
Lalu menusukku
Luar biasa suara
Siksa membisu
Akhirnya membunuhmu

Hidup ini puas dipenuhi
Yang sesali tiada berganti
Natijah rasa dizahiri
Bagai dimensi dan hipokrasi berselari

Segala senyumanmu mengusikku
Oh mengapa
Tak terhidu
Kucupanmu berlagu merdu

Ulang Chorus
Tanpa kata
Tanpa rela
Biarkannya
Jatuh ke riba

Takkan pudar
Kisah kita
Nyata di rasa nyata di matanya
Lalu menusukku

Luar biasa penjara
Siksa sesalan
Dikucupnya virus

Ulang Chorus
Maafkanlah diriku



haaa aku ngah gila dengan lagu diatas... Kompom lah kan lagu sapa lagi kalau bukan lagu CHE AHMAD ... LUAR BIASA...


selain lagu KDP lagu ini pun seakan2 ada kena mengena dalam kehidupan aku....
Terubat juak rindu nak tengok muka Shahir di ABPBH..
Fuhh sanggup tuh sewa kedai nak tengok TV hahaha...


ehhh banyak sawang pula kat sini apa ke hal nya ni...
Ya ampun penatlah aku nak membersihkan sawang2 ni...
Inilah padahnya kalau dah lama xjenguk blog hehehe..
nak buat lagu mana lagi kesibukkan xdapat nak memudahkan aku menjenguk blog ni...
sayang kat dyer....




Hipokrit tol kan...
ehhhhh bukan aku lah...
Kehidupan sekeliling aku sekarang ni ha...
Tah lah susah hidup ngan org2 hipokrit ni..
Xpaham betullah kenapa nak jadi hipokrit..
Rasa macam nak bunuh jer dyorang ni...
isyhhh ASTAGHFIRULLAH...
Sabar sabar sabar.....


sangat bingung sekarang...
so chill out yerk semua



You Never walk alone ~(*_^)~

Label:


Older Post | Newer Post